TeamViewer Remote Support Instructies
Bassboy verleent support onder de naam van Integrated Systems Netherlands B.V.
Op verzoek kunnen wij support verlenen aan onze relaties. Op onze support afdeling bevinden zich alleen gekwalificeerde medewerkers en na het verrichten van support is de verbinding ook echt verbroken, geen cookies geen andere bestanden. U kunt zelf meekijken met de medewerker. Voor iedere aanvraag moet een verbinding worden aangevraagd en dat moet altijd in overleg met de klant. Er zal dus nooit iemand zomaar een computer kunnen overnemen zonder uw medeweten.
Om te beginnen is hier een korte uitleg:
1) Uw systeem moet verbonden zijn met het Internet met breedband internet, dus niet met een telefoonmodem o.i.d.
2) Download TeamViewer ISN Support file naar uw pc en onthoud waar het komt te staan
3) Dubbelklik de TeamViewerQS_HT.exe om het programma te starten. Vanaf de de dialoogvenster klik op uitvoeren of Run.
4) Een ID nummer en een wachtwoord worden automatisch gegenereerd en zijn te zien in het venster. Deze 2 nummers heeft onze medewerker nodig en deze geeft u dan ook telefonisch(of SMS OF Whatsapp)door.
5) In de meeste gevallen is communicatie wenselijk, dit kan per Voice over IP of gewone telefoon.
BELANGRIJK: Indien de internet verbinding niet snel genoeg is, is het niet mogelijk deze vorm van support te gebruiken!